Magnus:
-Tack för inköpslistan.
-Kollar med cykelmagneten.
-Avseende påcyklingen så var det miss från bägge sidor (jag drog, tittade hela tiden framåt men uppfattade inte 90 graders svängen markerad av 3 konor, genom mina skitiga glasögon förrän 30 m innan, hojtade/bromsade, medan mannen bakom tittade just då ner i asfalten). Men vi hade haft fint sällskap och tog i hand vid målgången. Jäkla stark var han f.ö. och hade dragit tappert.
Marcus:
-Rundan gick; väderleksmässigt bra (endast 7 mil lätt regn), klungmässigt lite folk och första 4 milen ingen struktur, egen prestation mil 5-30 maxad, tidsmässigt 9:05 vilket relaterat till ovan känns bra. Bortsett från en felvinkning in i depå i Karlsborg som kostade oss 2 minuter och 2/3 av vår klunga samt kraschen på slutet, så var sub-9 inom räckhåll. Revansch nästa år!
-Avseende nyköp så hänger det mentalt ihop med det garaget som jag just nu saknar. Överväger att rucka på det då våra bud inte gett napp än sålänge!
-Kul med fika hos chefen f.ö. Hjälpte min flickväns pappa att klyva ved och avslutade dagen med kanonfin kitesurfing dock